Ettevõtte juhi ja omaniku Toomas Seina sõnul moodustab looduslik mineraalvesi 20 protsenti Eesti veeturust. Verska Mineraalvesi kavatseb mineraalveeturust võtta neljandiku.

„Investeerisime 600 000 eurot kaevu- ja tehaseseadmete uuendamisesse ja tootmishoonesse ning alustame konkurentsi pakkumist Värska Originaalile,” sõnas Sein. 

Sein lisas, et välismaistest brändidest on suurimaks konkurendiks Gruusias toodetud vesi Borjom.

A. Le Coqi juht Tarmo Noop põhjendas osaluse omandamist sooviga siseneda loodusliku mineraalvee segmenti, kus seni kohalike tootjate vahel konkurents puudus. „Aitasime 20%-lise osaluse ostuga tootmist kaasajastada, et saada õigus toota looduslikku mineraalvett, mis vastaks Euroopa Liidu nõuetele,” ütles Noop.

Noop ütles, et A. Le Coq aitab uut vett turustada ja müüa, samuti aitas A. Le Coq oma teadmistega töötada välja pakendeid.

Verska Mineraalvee omanikud on Toomas Sein (80%) ja A. Le Coq (20%). Ettevõte annab tööd ligi 20 inimesele. Investeeringut toetas PRIA 281 680 euro suuruse summaga.