„Henkeli jaoks algas aasta raskest turuolukorrast sõltumata positiivselt. Meil oli tugev orgaaniline kasv ja suurendasime oluliselt ettevõtte kasumlikkust,“ rääkis majandustulemustest Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted ettevõtte teates.

„Kõigil meie ärisuundadel on ette näidata tugevad tulemused, eriti head kasvu nägime arenevatel turgudel. Seetõttu oleme kindlad, et saavutame 2012. aastaks seatud eesmärgid,“ lisas Rorsted.

Henkeli pesuvahendite ja kodukeemia divisjon kasvatas müügikäivet 3,3 protsendi võrra 1,108 miljardi euroni ning divisjoni kasum oli 160 miljonit eurot. Kosmeetikatoodete valdkond kasvas 4,9 protsendi võrra 861 miljoni euroni ja teenis kasumit 124 miljonit eurot. Liimide valdkonnas kasvas Henkeli müügikäive 6,2 protsendi võrra 2,001 miljardi euroni ning liimide müügikasum oli 289 miljonit eurot, teatas ettevõte.

Ida-Euroopas kasvas Henkeli müügikäive 3 protsendi võrra 675 miljoni euroni, kõige suurem kasv oli piirkonnas Venemaal ja Türgis.

Henkel tegutseb ülemaailmselt kolmes ärisektoris: pesuvahendid ja kodukeemia, kosmeetikatooted ning liimid, olles turuliidriks nii tarbija- kui ka tööstussektoris. Henkeli tuntuimate kaubamärkide hulka kuuluvad näiteks Persil, Schwarzkopf ja Loctite.