Lisaks on mitmed lugejad toimetusele kirjeldanud kauplusketti kui ebahügieenilist kohta, kus müüakse lugejate sõnul küsitava värskusastmega toidukaupa.

„Ümera Grossi Toidukaupade kaupluses on müügil soodushinnaga kanakoivad, mis on juba halvaks läinud,“ kirjutas Aleksandra Delfi Majandusele.

Nimelt läks naise ema teisipäeval eelmainitud poodi. Kuna koivad olid juba marinaadis küsis naise ema müüjalt, kas koivad on ikka värskelt marineeritud, vastus oli jaatav.

„Teenindaja pani siis need koivad kilekotti. Ema otsustas igaks juhuks kontrollida. Kilekoti avanedes tuli sealt ikka juba halvaks läinud koibade lehka,“ kirjeldas ema kogemust tütar Aleksandra.

Aleksandra ema viis koivad müüjale kohe ka tagasi. „Teenindaja vabandas ja võttis need vastu, kuid kauplus jätkab halvaks läinud kauba müümist. See ei ole normaalne, et inimesi nii lollitatakse ja müüakse halvaks läinud kaupa, olgugi, et soodushinnaga,“ ütles Aleksandra.

Ümera tänaval asuva Grossi Toidukaubad kaupluse poe juhataja sõnul juhtus tõepoolest nii, et üks partii kehv. Naise sõnul ei vasta aga tõele, et nad riknenud kauba müümist jätkasid. „Me võtsime kohe müügist ära,“ ütles poe juhataja.

Halb vahejuhtum leidis aset juhataja sõnul seetõttu, et müüjatel oli kiire ja kaupa ei kontrollitud enne müüki panekut. „Me ei nuusutanud neid, vaid hakkasime kiiresti müüma, kuna pikk järjekord oli,“ ütles juhataja.

Kuna tegemist oli toore tootega, mis oli marineeritud ei tundnud müüjad juhataja sõnul lahti pakkides sellel halba lõhna. „See ei olnud nii jube hais, et oleks kohe ninna hakanud.“

Juhataja sõnul olid kanakoivad alles poodi tulnud ning pakendil olevate kuupäevade järgi oli tegemist värske tootega. „See oli müügi päeval sisse tulnud kaup ja kuupäevade järgi oli tegemist värske tootega. Miks see halvaks oli läinud, ei oska ma öelda. Igatahes, võtsime selle müügilt ära ja saatsime tagasi,“ ütles juhataja.