„Kohapeal tehakse aga kõik tootevaliku ja teenindusega seotud otsused. Meie tegevus põhineb klienditeenindusel, selle jätkuv arendamine võtab palju aega. Kui varem varem oli põhirõhk protsessidel, mis aitavad tagada ühtlase klienditeeninduse, siis nüüd on fookuses klient ja tema vajadused,“ nentis Statoili juht.

Realo lisas, et see tähendab, kuidas saada aru, milline on sinu klient, millised on tema vajadused ning milline on tema jaoks atraktiivne pakkumine, mis ta poodi toob, mitte kuidas paremini teenindada juba tanklas olevat klienti.

„Uuringute põhjal saan aga hetkel väita, et Statoil juba eristubki konkurentidest kolme peamise aspekti poolest – mootorikütuse stabiilne ja kõrge kvaliteet, sooja toidu ja autopesu kõrge kvaliteet ning klienditeeninduse kõrge tase,“ mainis Realo.