"Kriisi ajal võimendub see mõttekäik veelgi. Kunagi KONEs töötades tegeleti palju igasuguste missioonide ja visioonide kokku kirjutamistega. Kõik plaanid olid nagu kivisse raiutud. Kulutati kuid ja nädalaid, et missioone kirja panna, kuid lõpuks ei järginud neid keegi. Sealt minu usk visioonidesse ja missioonidesse kadus. Oluline on see, mida klient tahab ja mille eest on nõus maksma,“ selgitab Relander oma vastuseisu kõiksugustele kirjapandud missiooniplaanidele ning soovitab järgida klassikalist meetodit.

Relander lisas, et palju on selliseid asju, mida oleks tore teha, kuid mille eest klient ei ole nõus maksma.

„Kujutage ette ühte oma head klienti ning siis kujutage ette planeeritava uue toote või teenuse nimetust ja hinda arvel, mida oma kliendile saadate. Kas ta oleks nõus selle eest maksma? Kui te oma ettekujutust ei usu ega usalda, kuulake oma kliente,“ lisas Belluse juht.