„Mitmed mahlajoojad on avaldanud soovi, et tervislikku mahla saaks osta ka käepärasemas ja mugavamas pakendis. Tarbijatele on see eriti tähtis just suve saabudes – pudelis mahla on janu kustutamiseks hea käigu pealt või näiteks autosõidul juua,“ ütles Põltsamaa Felixi turundusdirektor Marek Viilol.

Põltsamaal toodetud mahlad on säilitusainetevabad, õunamahlale ei ole lisatud suhkurt. Kauplustes on need saadaval jahelettides. Mahla soovituslik jaehind on 0,89 eurot (lisandub taara pant), vahendas mahlatootja.

Põltsamaa mahlade müük kasvas eelmisel aastal kokku üle 10% ning Põltsamaa mahlade turuosa moodustab Eestis üle 12% kogu turust. 2011. aastal müüduimad Põltsamaa maitsed on Põltsamaa Jõhvikajook ja Ploominektar ning Värskelt pressitud õunamahl. Erinevate tarbija-uuringute andmetel hindavad tarbijad Põltsamaa mahlades eestimaisust, naturaalsust ja tervislikkust.