Elisa tüli tuntud äritegelaste Oliver Kruuda ja Marcel Vichmannigi osalusega Progroup Holdinguga jõudis märtsi lõpus isegi tehnilise järelevalve ametisse, kes peab menetluse käigus otsustama, kas tegemist on seaduse silmis karistust vääriva väärteoga või mitte. Amet enne väärteomenetluse lõppu asja aga ei kommenteeri.

Luubi alla läinud juhtumi järgi esitas Elisa veebruaris ja märtsis kokku 20 numbri teisaldamise soovi, millest kaks said Progroup Holdingu poolt kinnitused ning üks lükati tagasi. Ülejäänud lasi ettevõte Elisa hinnangul pahatahtlikult minna tehnilisse tühistusse ehk suunati võrku tagasi.

Nimelt on nii, et kui klient on avaldanud soovi viia oma number üle teise operaatori võrku, siis saadab uus operaator eelmisele operaatorile kirja, et soovime kliendi oma võrku tuua.
Vana operaator peab kirjale vastama 24 tunni jooksul. Kui operaator seda ei tee, siis lähevadki numbrid tehnilisse tühistusse ja numbriliikuvuse protsess katkeb. Klient jätkab vana operaatori võrgus teenuste kasutamist.

"Kliendi jaoks on see igatahes väga ebameeldiv kogemus, sest ta on valmis uue operaatori võrgus alustama teenuste kasutamist, aga vana operaator võtab selle võimaluse ära. Tähendab sellist kliendi solgutamist," ütles Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski Delfile.

Üle-eelmise aasta lõpus võttis Elisa üle Bravocomi mobiilikliendid, kes tegelikkuses kasutasid juba siis Elisa võrku, mida Progroup Elisalt rentis. Raiski sõnul läks toonane üleminek enam-vähem ladusalt. Toona ei suutnud Bravocomi kaubamärki kasutav Progroup anda täpseid ülevaateid, milliseid teenuseid kliendid kasutasid.

Progroup Holdingu esindajad ei kasutanud võimalust antud teemat kommenteerida.