Puusepp: Partnerkaardi boonusprogramm langetab Kaubamaja kasumlikkust
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepa sõnul võib uuenenud Partnerkaardi boonusprogramm tuua kaasa mõningase brutomarginaali languse, kuid ta loodab, et edasise käibetõusu toel hakkavad marginaalid taas kasvama.
„Uuenenud (Partnerkaardi - toim) boonusprogramm toob tõepoolest kaasa mõningase brutomarginaali languse, selle kompenseerib aga kindlasti edaspidine käibetõus ja kokkuvõtteks kontserni kasumimarginaal kasvab,“ vastas Puusepp küsimusele uute soodustuste mõjust, kirjutas aripaev.ee.
Börsifirma juhi sõnul mingisugust jaehindade korrigeerimist seoses uuenenud boonusprogrammiga ei kaasne ning arvestades konkurentsisituatsiooni turul poleks see isegi uitmõttena mõeldav.
Puusepp usub, et Tallinna Kaubamaja kontserni käibekasvu mootoriks võiks olla klientide lojaalsuse kasvatamine ja boonusprogrammi raames tehtavad eripakkumised.
Alates 10. maist saab Partnerkaardiga koguda ostuboonuseid, mis muudavad kauba sisuliselt 1% jagu odavamaks. L