„Uuenenud (Partnerkaardi - toim) boonusprogramm toob tõepoolest kaasa mõningase brutomarginaali languse, selle kompenseerib aga kindlasti edaspidine käibetõus ja kokkuvõtteks kontserni kasumimarginaal kasvab,“ vastas Puusepp küsimusele uute soodustuste mõjust, kirjutas aripaev.ee.

Börsifirma juhi sõnul mingisugust jaehindade korrigeerimist seoses uuenenud boonusprogrammiga ei kaasne ning arvestades konkurentsisituatsiooni turul poleks see isegi uitmõttena mõeldav.

Puusepp usub, et Tallinna Kaubamaja kontserni käibekasvu mootoriks võiks olla klientide lojaalsuse kasvatamine ja boonusprogrammi raames tehtavad eripakkumised.

Alates 10. maist saab Partnerkaardiga koguda ostuboonuseid, mis muudavad kauba sisuliselt 1% jagu odavamaks. L

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena