Veel suutsid oma brändi väärtust aastaga kasvatada Mercedes-Benz, Volkswagen ja Audi.
BMW eelisena toodi välja oskus eksponeerida neid konkurentidest eristavaid külgi, vahendas aripaev.ee.

BMW oli kõige väärtuslikum autotootja ka 2010. aastal, samas Toyota käes on see positsioon olnud aastatel 2006 kuni 2009, samuti aastal 2011.

Mercedese, Volkswageni ja Audi edu põhjusena nimetasid analüütikud aga nende edukat tegevust arenevatel Aasia turgudel.

Kõige väärtuslikum bränd on 2012. aasta seisuga Apple, tema väärtuseks hinnatakse 182,9 miljardit dollarit.

Autotootjate TOP 10:
(sulgudes brändi väärtus miljardites dollarites)

BMW (24,6)
Toyota (21,8)
Mercedes (16,1)
Honda (12,7)
Nissan (9,9)
VW (8,5)
Ford (7,0)
Audi (4,7)
Hyundai (3,6)
Lexus (3,4)