Lähemal vaatlusel selguski, et kahe mineraalvee pudelid on peaaegu identsed - sama kõrguse, sama kuju ning samade kujunduslike kumerustega. Lugeja tõstatas õiglase küsimuse, kas tegu ei võiks olla kaubamärgi kopeerimisega, kuna pudelikuju on üks osa kogu Borjomi kaubamärgist?

"Pudelikuju ei ole kindlasti kahel veel identne, üldises pudelikujus leidub sarnasust nagu ka kõikidel purkidel ja paljudel pudelitel. Pudelikujude valikul on aluseks turul olemasolev müügitaara, ehk siis plastrestid, mis tingivad nii pudeli läbimõõdu kui kõrguse parameetrid, seega ongi paljud pudelid turul sarnased, siiski ei tee pakendi kuju neid omavahel sarnaseks," kommenteeris Sarnasust Verska Mineraalvee juht Toomas Sein.

"Tarbijale on toote identifitseerimise aluseks ikkagi brändi ja etiketi disain, mis ei ole antud puhul mingil moel sarnased. Looduslike mineraalvete puhul saab toote nimetus olla vaid see, mis on Terviseameti puhul on kinnitatud ja seotud kaevu nime või asukohaga," lisas Sein.

Sein lisas, et enne veepudeli kasutuselevõttu tutvusid nad patendiga kaitstud pudelitega ja kasutusse võetud pudel ei ole ühegi patendiga kaitstud pudeliga sarnane.

"Nagu juba mainisin, on turul palju üksteisele sarnaseid pudeleid ja toote identifitseerimiseks on tähtis ikkagi bränd ning etiketi disain," lisas Verska Mineraalvee juht.

Borjomi vee maaletoojalt artikli ilmumiseni kommentaari saada ei olnud võimalik. Sein aga ütles, et nende poole ei ole Borjomi poolt pöördutud veepudeli sarnasuse küsimusega seoses.