Swedbank: elu kindlustajat valitakse eelkõige usaldusväärsuse alusel
Vastavalt Swedbanki kliendiuuringule peab üle poole inimestest kindlustuspakkuja valikul kõige tähtsamaks usaldusväärsust.
Võrreldes 2008. aastaga on usaldusväärsuse olulisus kasvanud 35 protsenti. Lisaks peavad kliendid tähtsaks igakuiste kindlustusmaksete suurust, teenuse olemasolu kodupangas ning personaalset teenindust, teatas Swedbank.
„Panga eelis kindlustustoodete pakkumisel on eelkõige see, et tunneme oma klienti hästi – suudame talle personaalselt läheneda ning asjakohast nõu anda,“ ütles panga Life Insurance SE juhatuse liige Mihkel Mandre.
Usalduse kasvu trendi kinnitab ka turuosa jätkuv tõus. Swedbank Life Insurance SE käesoleva aasta esimese nelja kuu keskmine turuosa oli uute elu- ja laenukindlustustoodete lepingute osas ligikaudu 63 protsenti.
Võrreldes möödunud aastaga on käesoleval aastal turuosa kasvanud 24 protsendipunkti võrra.
Lisaks usaldusväärsusele on Mandre sõnul turuosa kasvu taga ka lihtsad ja innovatiivsed lahendused internetikeskkonnas.
Värskest uuringust selgus, et 70 protsenti Swedbanki klientidest hangib elukindlustusalast infot ennekõike internetist ning ligi pooled väärtustavad lepingute sõlmimise võimalust internetipangas.
„Et kliente internetis elukindlustuse teemadel edukalt nõustada, oleme arendanud mitmeid uuenduslikke ja mugavaid online lahendusi. Näiteks meie netipanga tugilahendused on väga lihtsad ning keerulist teemat aitavad selgitada ka kindlustusalased hinna-, riski- ning turvalise tuleviku kalkulaatorid,“ selgitas ta.
Mandre sõnul on elu- ja laenukindlustuslepinguid internetipangas sõlminud tänaseks juba üle 1100 kliendi.
„Pidades silmas klientide eelistusi, jätkame kindlasti oma teenuste ja toodete edasiarendust internetipangas,“ lisas ta.
Elu- ja laenukindlustuslepingute sõlmimise peamiste põhjustena nimetavad kliendid turvalisust, meelerahu ja stabiilsust. Elukindlustuse olulisust hinnatakse kõrgemalt seoses pereloomise ja laenukohustuste võtmisega.
Elukindlustuse kliendiuuring viidi läbi 2012. aasta aprillis ja mais ning uuringus osales ühtekokku 625 Swedbanki klienti.