Televaatajad kurtsid, et neil jäid saated keskööl alanud muudatuste tõttu lõpuni vaatamata ning ka oldi pahased selle pärast, et mitmetel klientidele käib pidev sageduste muutmisest tingitud vajadus digiboksi uuesti seadistada üle jõu, Starmanist nad endi sõnul operatiivset abi ei saa.

„Mul näiteks ei võimalda mõni kuu tagasi Starmani paigaldatud digimoodul juhiste järgi ümberseadistamist teha ning klienditelefon on umbes, emaili kaudu lubatakse tehnik saata mulle
alles reedel,“ kurtis üks klientidest Delfi Majandusele.

Sageduste muudatus on Starmani esindaja Kristi Reilandi sõnul tõesti tekitanud olukorra, kus tehnik jõuab appi telerit seadistama alles mõne päeva möödudes.

„Oleme klientidele saatnud enamlevinud digiboksi seadistusjuhised ja kõikide meie poolt pakutavate seadmete juhised leiab ka meie kodulehelt, samuti aitavad meie teenindajad telefoni teel teha seadistusi või kanalite otsingut,“ ütles Reiland.

Reiland lubas, et antud televaataja saab abi juba enne reedet. „Antud juhul oleme kliendiga ühendust võtnud ning meie tehnik läheb talle appi,“ lubas Reiland.