“Oleme Riigikohtu halduskolleegiumi määrusega rahul – oleme läbivalt olnud seisukohal, et meie argumentatsioon on tugev ning et Tallinna Sadama valitud tee endale meelepärase terminalioperaatori leidmiseks ei ole olnud kooskõlas riigihangete seadusega ning ühe poole pakkumist põhjuseta vähendades on seeläbi saavutatud teise poole pakkumise eelistamine.

Riigihangete seadust järgides poleks selline tegevus olnud lihtsalt võimalik ja valitud oleks pakkumine, mis oleks riigile Tallinna Sadama enda kehtestatud kriteeriumite kohaselt enim kasu toonud,” kommenteeris transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee firma teates.

“Riigikohtu halduskolleegiumi määrus kassatsioonkaebus menetlusse võtta tähendab kaebuse esemeks oleva õigusliku vaidluse olulisust Eesti õiguskorra jaoks ning ka eeldatavaid rikkumisi alamate kohtuastmete poolt tehtud negatiivsetes kohtuotsustes. Oleme rahul, et Eesti jaoks potentsiaalselt väga suure hinnalipikuga tehingutele riigile kuuluvas äriühingus antakse õiguslik hinnang kõige kõrgemal tasemel,” leidis Laidvee.