Firma juhatuse kinnitusel pole neil hätta jäänud kliente, kellele oleks vaja korraldata tagasitoomine kodumaale, teatas tarbijakaitseamet.

Firmal on 32 000 euro suurune tagatis, mis on seatud firmades Salva Kindlustuse AS ja Baltijas Apdrošinašanas Nams.

Tagatise kasutamise üle otsustab vastavalt turismiseadusele tarbijakaitseamet.

Kõik eraisikutest reisijad, kes on Pandatravelilt ostnud reise, mis on ära jäänud või jäävad ära, peavad sellekohase avalduse raha tagasisaamiseks esitama tarbijakaitseametile.

Avaldusi võtab amet vastu nelja nädala jooksul ehk 18. juunist kuni 15. juulini.

Kui reisi eest on tasutud krediitkaardiga, tuleb krediitkaardimakse tühistamiseks viivitamatult pöörduda panga poole.

Kui reisiostjal on sõlmitud reisitõrkekindlustus, tuleks pöörduda kindlustusandja poole, et selgitada välja, kas reisifirma maksejõuetus on kindlustusega kaetud või mitte.

Pandatraveli kodulehelt infot tegevuse lõpetamise kohta ei leia. Küll aga ei tööta reisifirma infotelefonid.