„Kaks inimest helistasid ja lasid lõpmatult kutsuda," sõnas klient.
Kui ta järgmisel päeval ühendust sai ning küsis, kas neil õhtuti klienditugi töötab, vastati muiates teiselt poolt, et loomulikult, kuna teenus on ööpäevaringne.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp ütles Delfile, et 19. juunil mingeid erikorralisi olukordi ei olnud ja tegelikult polnud ka klienditoe ootejärjekord pikk.

"Kui tööl olevate töötajate arvu vaadata, siis on „õhtu“ muidugi üsna lai mõiste – kui defineerida õhtu alguseks tööpäeva lõpu järgne aeg, siis alates kella 17 oli töötajaid rohkem tööl ja kell 22, mis võiks ehk olla õhtu lõpp, vähem, aga see on igapäevane praktika, mitte 19. juuni erijuhtum, sest hilistel tundidel helistajate arv oluliselt väheneb."