Edelaraudtee Tallinnas asuv iseteeninduskiosk kolitakse Tartusse
Edelaraudtee paigaldas Balti jaama puutetundliku ekraaniga iseteeninduskioski, kus on müügil piletid rongide esimese, teise ning tavaklassi vagunitesse. Tegu on rongireisijate jaoks uudse lahendusega, mis võimaldab klientidel endil kioskist sobivad piletid valida ning peale ostu sooritamist välja printida.
Edelaraudtee müügijuhi Annemari Oherdi sõnul kolitakse praegu Tallinnas Balti jaamas asuv iseteeninduskiosk peagi valmivasse Tartu vaksalisse, kus seni on puudunud võimalus rongipileteid osta, teatas Edelaraudtee.
„Sisuliselt saab klient teha Iseteeninduskioskis kõiki samu toiminguid, mida tavalises piletikassas – valida reisi, kuupäeva, mugavusklassi, piletite arvu ja ostu eest kaardimaksega tasuda,“ rääkis Oherd.
Iseteeninduskioskis saab piletite eest tasuda üksnes pangakaardiga. Edelaraudteega ID-lepingu sõlminud püsiklientidel on võimalik iseteeninduskioskist pileteid osta ID-kaardi alusel, sealjuures lisatakse tasumisele kuuluv summa kliendi järgmise kuu koondarvele.
Pileteid saab Edelaraudtee iseteeninduskioskist osta kuni seitse päeva enne reisi toimumist. Lisaks täispiletitele on iseteeninduskioskis saadaval sooduspiletid õppureile ja vanaduspensionäridele ning tasuta piletid eelkooliealistele lastele. Pagasi või lemmikloomaga reisijad saavad samast lunastada samuti vastava pileti.