"Euroopa Liidu rahvastest on vaid 4 protsenti faasis, et alustada uue äritegevusega, kolm protsenti on just alustanud äritegevusega ja vaid kuus protsenti on juba arenenud ärimehed. Eestis on vaid viis protsenti tööealistest inimestest alustamas oma äriga. Seda ei ole liiga palju," mainis ärimees.

"Kui me võrdleme neid numbreid ja endid USA või Hiinaga, on vahed aga väga suured, sest nendes riikides on äritegevus palju laiemalt arenenud. Tekib küsimus, kuidas arendada ja suunata äritegevuse alustamist ning kuidas mõjutada inimesi liikuma palgatöötajast omanikuks," nentis Luman.

"Forbesi ajakirja tulemisega meie turule on hea võimalus tuletada meelde, et meedia ja ajakirjandus on väga tugevaks võimuks, et suunata, algatada ning edendada majandusalast mõtlemist ning pakkuda uusi võimalusi uuteks ärideks," sõnas Luman.