„Eestimaine kurk jõuab Rootsi tänu meie sõsarettevõttele, mis müüb Põltsamaal purki pandud kurgi edasi Rootsi toitlustusettevõtetele ja jaekettidele,“ ütles Põltsamaa Felixi juhatuse esimees Anti Orav.

Orav täpsustas, et kurk jõuab Rootsi Felixi kaubamärgi all, mitte private label’ina ehk jaekettide omatoodangu nime all.

Kõige suurem osa kümnelt Eesti talunikult ostetud kurgist jõuab Eesti jaekauplustesse ja toiduasutustele.

Tänavusest kurgist valmistatud eestlaste lemmik ja siinsete maitse-eelistuste järgi välja arendatud Felix Perekurk jõuab Eesti kauplustesse alates augusti keskpaigast.

Lisaks müüakse kurki ka Soome ja Leedu turgudele. Kokku eksporditakse 50% toodangust 12 erineva kurgitootena.

Kokku ostab Põltsamaa Felix 1600 tonni kurki, millest ca 600 tonni ostetakse Saksamaalt. See aitab kurgihooaega pikendada nii, et tehas jõuaks kogu vajamineva koguse kurki õigeaegselt valmis teha.