"Vihmane ja külm ilm juulikuu reklaamikäibele kuidagi mõju avaldanud ei ole ning reklaamimahud on veidi suuremad 2011. aasta samast perioodist," kommenteeris TV3 müügiosakonna juht Algis Liblik juuli reklaamimüüki TV3 kanalil Delfi Majandusele.

Kanal 2 juht Urmas Oru sõnas, et reklaamimahu ja -käibe osas on tänavune juuli aga üsna tavaline ning ei erine varasematest suvedest.

"Ilm ei ole otseselt reklaamimüüki mõjutanud, sest ühelt poolt on reklaamiandjad teinud oma tellimused juba varem pikema aja peale ette ja teisalt on ju erinevad ilmaprognoosid pidevalt andnud lubadusi, et nüüd kohe-kohe saabub lõpuks suveilm. Tüüpiliste suvekaupade - jäätis, karastusjoogid ja muu selline - reklaamid on kõik kenasti eetris, palju on ka suveürituste reklaame. Kas just suvekaupade müüjatele, aga üldiselt on heitlikud ilmad reklaamiklientidele pigem kasuks tulnud - telekat vaadatakse rohkem ja järelikult näeb reklaame ka rohkem silmapaare," sõnas Oru.