"Maikuu kostitas küll soojema ilmaga ja siis tegi Premia Eestis ka kõigi aastate jäätisemüügi rekordi- käive kasvas võrreldes 2011. maikuuga 34 protsenti," kommenteeris Kõvask.

"Juuni ja juuli müügitulemused on aga peamiselt tulenevalt heitlikust ilmast jäänud eelmise aasta sama perioodi tulemustele veidi alla. Poolasta tervikuna läks arvestades ilmaolusid siiski täitsa hästi- Premia käive Eestis jäi 2011. aasta poolaastatulemusele alla vaid napi 1% jagu. Kuid, nagu jäätiseäris ikka, tibusid loetakse sügisel ehk siis alles kolmanda kvartali lõpus," teatas turundusjuht.

"Vaatamata pisut kehvemale suveilmale, kui möödunud aastal, on aga jäätisemüük hoogsalt käimas ning kevadel turule toodud uudistooted nagu näiteks Eriti Rammus ploomimaitseline koorejäätis, Väikese Tomi arbuusi- mahlajää, Lotte Leiutajateküla lemmik ning Kuukivi saladus, on saanud suure populaarsuse osalisteks. Hästi ostetakse ka juba eelmiste aastate lemmikuid Eriti Rammusate koorejäätiste sarjast, uuenenud pakenditega Väike Tom on jätkuvalt populaarne klassikaline Eesti jäätis ning uuenduskuuri läbinud Vau- koorejäätiste sari on samuti väga nõutud. Ka eelmisel aastal turule toodud Mesikäpp ja Vana Toomas on meie müügitopis kõrgetel kohtadel," kinnitas Kõvask.

"Eesti jäätisesõbrad armastavad Eesti jäätist ja eks Premia esimese Eesti jäätisetootjana oma aastast 1956 pärineva kogemustest ja traditsioonidest kannustatuna ka pakub ning propageerib. Eesti jäätise maitse ja retseptuur on unikaalne, Eesti jäätisesõbrad eelistavad selgelt oma lemmikuteks saanud, tuntud ja tuttavaid kaubamärke. Kuigi meie jäätiseturg on Euroopa mastaabis imepisike, oleme jäätisetarbimises Euroopas esirinnas. Iga Eestis elav inimene sööb aastas keskmiselt 8 liitrit jäätist ja selle tulemusega teeme silmad ette isegi näiteks hispaanlastele. Premia jäätisemeistrite jaoks tähendab see pidevat tööd uute toodete leiutamisel ja jäätisesõprade üllatamisel. Premia kui Eesti esimese jäätisetootja 56-aastane ajalugu annab selleks muidugi hindamatu kogemustepagasi ja teadmised," lisas jäätisetootja turundusjuht.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena