Estonian Air on praegu lahingus, saades lööke mitmelt poolt ja valusalt. Eelkõige meedialt, kus ilmuvad karikatuurid ja artiklid räägivad jonnaka järjekindlusega kas a) lennufirmat juhtiva Tero Taskila 33 000eurosest kuupalgast, mis ületab kuus korda presidendi oma ja mis teeb temast kõige priskemalt makstud riigiameti juhi; b) Estonian Airi eelseisvatest koondamistest või c) hiigelkahjumist, mis ulatub 17 miljoni euroni. Selle aasta esimese poole kahjum on pisut üle 11 miljoni euro.

Taskilast oodati imemeest, kes tõstab Estonian Airi hiilgusesse. Seda ei ole veel juhtunud. Selle pettumuse saab Taskila ületada vaid täites lubaduse muuta Estonian Air kasumit teenivaks ettevõtteks.

"Estonian Air peab kasvama, peame saavutama mastaabiefekti, et saaksime raha teenida. Siin on väike elanikkond ning väike, kui mitte kõike väiksem koduturg kogu Euroopas. See tähendab, et kui tahame omada otseliine, peame leidma nõudlust kuskilt mujalt. See on põhjus, miks me töötasime välja sõlmjaama kontseptsiooni – et inimesed tuleksid Tallinna ja täidaksid lennud, mis on mõeldud Eestile ligipääsetavuse parandamiseks," sõnas Taskila aripaev.ee-le antud intervjuus.

"Kui venelased, soomlased, lätlased ja leedukad ei tuleks Tallinna, siis me ei saaks nii sageli ja nii tihedalt lennata, nagu me praegu teeme," lisas lennufirma juht.