"Oskan omalt poolt ainult niipalju kommenteerida, et viimased paar aastad on kogu maailmas olnud sotsiaalmeedia hüpe ja sotsiaalmeediast oodatakse nii öelda "järgmist suurt asja"," mainis Alamäe.

"Sellest tulenevad ka astronoomilised firmaväärtused. Praegu on Facebooki, Linkedini ja teiste analoogsete ettevõtete jaoks tõehetk, kus nad peavad tõestama, et suudavad lisaks suure tuleviku lubamisele ka piisavalt kasumit teenida," lisas Alamäe.

"Investorid on mõnda aega nõus investeerima ROH (Return On Hope) põhimõttel, aga ühel hetkel peab ROH muutuma ROI-ks. (Return On Investment) Investorid ostsid Facebook aktsiaid ikkagi sellepärast, et loodavad ligemas tulevikus näha seal korralikku kassavoogu, mitte sellepärast, et oleks lahe sinna oma reisipilte postitada või kedagi laikida," kinnitas Alamäe.

"Sotsiaalmeediaettevõtted peavad lihtsalt suutma ära tõestada, et neil on peale miljonite kasutajate olemas ka ärimudel, mis tagab kiirelt kasvava kassavoo ja, mis on vaikselt unustusehõlma vajuva MySpace näite taustal eriti oluline, ärimudeli pikaajalisuse," leidis Nortali juht.

Loe pikemat artiklit Eesti Päevalehe Digilehest!