Esimese poolaasta käive oli Ekspress Grupil 29,98 miljonit eurot, mille juures teeniti 1,154 miljonit eurot kasumit, teatas ettevõte börsile.

Müügikäibes näitas suurimat kasvu online-meedia segment, kasvatades seda teises kvartalis 16 protsenti ja esimesel poolaastas 17 protsenti. Esimese poolaasta tulemust parandas enim siiski online-meedia segment, kasvatades maksueelselt 97 protsenti.

Online-meedia segmendi edukaim kasvaja oli nii teises kvartalis kui ka poolaastas käibe poolest Leedu Delfi, kes teenis ka absoluutnumbrina suurima maksueelse kasvu.

Samas protsentuaalselt on olnud teise kvartali käibe kasv kõigis Balti riikides enam-vähem võrdne, kuid esimese poolaasta lõikes on Delfi Leedu kasvanud veidi kiiremini. Delfi Leedu kasvu peamiseks põhjuseks on juhtkonna vahetusest tulenev reorganiseerunud müügitegevus.

Online-meedia segmendis tasub äramärkimist reklaamimüügi kasv mobiilsetes lahendustes võrreldes varasemate perioodidega, mis on teises kvartalis olnud 6,4- ja esimeses poolaastal 4,6- kordne. Ukraina reklaamimüügi kasv on olnud jätkuv, kuid tagasihoidlikum kui kontserni juhtkond on oodanud.

Ettevõtte juhtkond ootab online-meedia segmendi kasvu jätkumist, mille tagamiseks oleme turule toomas uusi tooteid ning kaalume turuosa kasvatamist võimalike erinevate nishitoodete loomise või ostmise läbi.