Loogika uue nime Tpilet valiku taga on lihtne – “T” sümboliseerib transporti ehk teisisõnu teed,” ütles piletimüügikeskkonna omanikfirma OÜ Tallinna Bussijaam juhatuse liige Andres Osula.

Tpilet.ee eesmärk on Osula sõnul kujuneda piletimüügikeskkonnaks laiemas tähenduses kui on võimalik pelgalt bussidele viitava nimekujuga. ”Paljud eestimaalased on kindlasti reisidel kasutanud veebipõhiseid süsteeme piletiostuks eri transpordiliikidele. Ka meie näeme tulevikus seda, et oleme “Sinu teekaaslane” kogu transpordiahelas.”

Senine piletimüügikeskkond Bussireisid.ee toodi Eestis internetikasutajateni 2002. aastal. Tollal oli tegu lähiregioonis uudse võimalusega bussipilet kodu- või tööarvuti juurest lahkumata soetada.
Tänaseks on internetikasutajate arv kümne aasta taguse ajaga võrreldes kahekordistunud ja internetti kasutab kolm Eesti inimest neljast ehk 75 protsenti täiskasvanud inimestest. See kajastub ka bussipiletite müügis ning interneti populaarsus ostukanalina liigub aasta-aastalt tõusvas joones.

“Eelmisel aastal müüsime me interneti vahendusel suurusjärgus 300 000 piletit,” lausus Osula. “Täna ostab internetist pileti 15 % reisijatest, kuid eeldame juba lähima aasta jooksul selle osakaalu olulist suurenemist.”

Koos internetikasutajate arvu tõusuga on oluliselt muutunud ka Eesti inimeste interneti kasutamise harjumus. “Täna üritab inimene väga palju eluks vajalikku ära teha just interneti vahendusel ja seetõttu tegime ka oma piletimüügikeskkonda kaasaegsemaks, mugavamaks ja lihtsamaks,” selgitas Osula.

Tpilet.ee kasutamine muutub võrreldes tänasega oluliselt lihtsamaks, näiteks pole enam piletiostuks tarvis luua oma kontot. Kuna juba täna on kõigist Eestis müüdud uutest mobiiltelefonidest üle poole internetiühendusega nn nutitelefonid, siis on Tpilet.ee loomisel Osula sõnul suurt tähelepanu pööratud just mobiilsete seadmete kasutajatele. “Väiksema ekraaniga seadmes avaneb kasutajale spetsiaalselt nutitelefonidele mõeldud versioon.”

Piletiostu eest saab jätkuvalt tasuda läbi internetipanga. Uue lahendusena lisandub Osula sõnul lähinädalail võimalus tasuda ka krediitkaardiga, seda tingis järjest suurenev nõudlus välisturistidest bussireisijate poolt. Ostetud pileti saab välja printida kodus, piletikassas või sügisel kõikjal Eestis bussijaamadesse paigaldatavates piletimüügiautomaatides.

Osula märkis, et esimese paari nädala jooksul käib Tpilet.ee uute funktsioonide – mobiiliversioon, krediitkaardiga maksmine – käivitamine. “Täiendame Tpilet.ee funktsionaalsust terve tänavuse aasta teise poole,” rääkis Osula.

Tpilet.ee on OÜ-e Tallinna Bussijaam kuuluv piletimüügikeskkond, mis kajastab bussijaamade müügivõrgustikul baseeruvat Eesti bussiliinide andmebaasi. Seni kaubamärgi Bussireisid.ee all tegutsenud keskkonnal on keskmiselt 80 000 iganädalast kasutajat ja aastas müüakse kogu müügisüsteemis 2 miljonit piletit ligi 40 bussifirma liinidele

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena