“Ennustan, et läbi aktiivse turunduse ja müügiedenduse saab Vertigo märgist veelgi nõutum tootesari Eestis, mille läbimüük kroonib mitmete kaubakategooriate tippe! Ühtlasi plaanime Vertigo märki tutvustada ka teistes Balti riikides, kus meil on kokku üle 7000 ärikliendi,” kommenteeris Jungent Group nõukogu liige Kait Liinev.

Vertigo kaubamärgi all müüakse nii värskeid pagaritooteid, küpsetisi ja lühema realiseerimisajaga toitu-jooki. Märgi loojad Peeter Tava ja Imre Kose jätkavad oma meeskonnaga tootesarja arendamist iseseisvalt.

Jungent Group sõlmis kaubamärgi kasutamiseks litsentsilepingu Vertigo Gourmet OÜga.

Vertigo kaubamärk kuulus Tava ja Kose osaühingule Bellavista Grupp. Ettevõtte pankrotistumise järel läks kaubamärk 5600 euro suuruse alghinnaga eelmisel kevadel müüki.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena