Millise tõuke andis "Ajujahi" võistlusel osalemine ning selle võitmine ettevõtte arengusse?

Ajujahis osalemine andis tõuke viia asi lõpuni, kuna me olime pidevalt tuhandete inimeste silmade all, siis ei saanud öelda, et me enam edasi ei suuda või ei saa minna. Neid hetki, mil tekkis tahtmine asi sinnapaika jätta oli aga palju. Loomulikult andis Ajujaht meile ka palju tuntust ning mitmed olulised kontaktid tekkisid seeläbi palju lihtsamalt kui muidu.

Kuhu olete Click&Grow teemaga tänaseks arenenud ... ikka veel startup või juba pärisfirma?

Areneme ikka edasi ning oleme hetkel ilmselt oma arengu kõige kiiremas etapis, selles mõttes kindlasti startup. Startupi definitsioon on aga siiski väga raskesti määratletav, meil on müügikäive, meil on hetkel Eestis 7 töötajat ning tütarfirma USA's ning Eesti mõistes võiks meid liigitada ka täiesti tavaliseks väikeettevõtteks. Ise tunnen ma end kindlasti rohkem startupina, rohkem on seda mida ei tea ja mida tuleb õppida, kui neid asju milles ennast väga kindlat tunneksime.

Mis olid kõige olulisemad muutused ettevõttes viimase aasta jooskul?

Viimase aasta kõige olulisemad punktid on Eesti mõistes väga suure investeeringu kaasamine, 2 uue toote arendus ning sisenemine USA turule.

Kui suur on Click&Grow kliendibaas ning kui suur on olnud viimase aasta või hooaja käive?

Meie kliendibaas kasvab täna üsna kiiresti, tänu sisenemisele USA ning Venemaa turule. Täna oleme me olukorras, kus tootmine jääb jalgu müügile. See on väga unikaalne ning hea olukord ning ma loodan, et meie müügi ja turundusmeeskond suudab sellist tempot veel pikalt hoida.

Millised on Click&Grow plaanid järgmiseks aastaks, kaheks, viieks?

Me oleme juba varem rääkinud oma ambitsioonist siseneda toidu tootmise turule ning täna oleme sellel teel liikunud edasi väga suurte sammudega. Meil on kohe varsti valmimas täiesti uues kööki suunatud toode ning loodan, et saame selle aasta sees näidata ka oma linnafarmi süsteemi, mis on mõeldud toidu kasvatamiseks suurlinnades ning ekstreemsetes klimaatilistes tingimustes. Meie tehnoloogia on täna ligi 7 korda odavam kui hetkel kasutuses olevad tehnoloogiad ning võiks muuta järgmise 5 aasta jooksul oluliselt inimeste värske toidu tarbimise harjumusi.