Selveri esindaja Annika Vilu sõnul oli tegemist tarkvarahäirega, mida esineb ka näiteks tavakassades, küll aga oli taoline rike iseteeninduskassas Selveri jaoks esimene.

„Keeruliste süsteemide puhul võib ikka rikkeid ette tulla, peaasi on need kiirelt likvideerida. Iseteenindusele on alati alternatiiviks tavakassad, seega sellel pinnal probleeme ei tekkinud,“ ütles Vilu Delfi Majandusele.

Selverekspressi lepingu on Vilu sõnul tänaseks sõlminud ligi 28 000 klienti ning süsteem kasutusel neljas kaupluses. Üheski teise pole taolist tarkvarariket esinenud ning kõik on töökorras olnud, seega loodab kauplus, et rike oli halb kokkusattumus.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena