„Ütlesin taksojuhile Mustamäel asuva maja aadressi, mille peale juht käivitas mootori ja alustasime sõitu,“ kirjeldas naine.

Kuna tänav, kuhu naine takso tellis, asus Pärnu maantee ääres, ei näinud naine selles midagi erilist, et taksojuht Pärnu maanteel peale keeras.

„Küll aga pani mind imestama see, et ta ei pööranud suunaga Nõmme poole vaid hakkas sõitma sinnapoole, kus Pärnu maantee saab kokku Vabaduse puiesteega,“ ütles naine.

Esialgu klient kahtles, kas öelda midagi ning otsustas vaadata, kuhu juht ta siis viib. Kuid kui ümberpöördekohast oldi mööda sõidetud ja juba ligi pool kilomeetrit vales suunas vuratud küsis klient juhilt, kas viimane ikka teab, kus Mustamäe asub.

„Juht vastas, et tahtis sõita mööda Pärnu maanteed nii kaua, kuni see saab kokku Kadaka puiesteega, et siis sealt mööda Kadakat Mustamäele sõita. Aga see on ju üüratu ring ning lisaks sellele oleks Kadakale saanud igast teisest tänavast, mis ühendab Pärnu maanteed ja Kadaka puiesteed,“ sõnas naine.

Naise õpetuste peale juht vabandas, keeras koheselt auto ümber ja viis kliendi õigele aadressile, kuid selleks ajaks oli kogu tiirutamisega lisandunud arvele juba paar eurot.

Tulika Takso juhatuse liikme Anne Rebase sõnul vabandab firma juhtunu pärast ja võtab kõnealuse taksojuhi kõrgendatud tähelepanu alla.

„Vestlesime taksojuhiga tõsiselt ja tegime tema kohta vastava märkme oma andmebaasi. Järgmise analoogse eksimuse korral lõpetame temaga lepingu,“ ütles Rebane.

Taksofirma lubas ka lepituseks kliendile sõidu tasu tagastada.