Kõige enam pöördutakse Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektori Sten Argose sõnul firma kõnekeskuse poole siiski veel lepingut ja arveid puudutavate küsimustega.

„Kui keegi kolib ja soovib ümber vormistada lepingut, siis uuritakse kuidas seda teha ning loomulikult küsitakse arvete kohta ja teatatakse esinevatest riketest. Ka helistatakse päris palju arvestitega seotud küsimustes, kui soovitakse, et me selle välja vahetaks või kontrolliks selle töökorras olekut,“ ütles Argos Delfi Majandusele.

Argose sõnul on Eesti Energia klient julge ja ei häbene helistada, kui elektriga mingi mure on.

„Pigem on kliendid alati altid helistama, mida näitab tegelikult ka kõnede hulk, mis meil igas kuus sisse tuleb. Meile helistatakse palju, ja ka väga suure kasvu on läbi teinud meie interneti keskkond, mis poolteist aastat tagasi oli külastavuselt poole väiksem, kui praegu,“ sõnas Argos.

Keskmiselt käib ühes kuus Eesti Energia kodulehel 350 000 klienti, mis on Argose sõnul kliendi tabijateadlikkuse hea näitaja ja on viimastel kuudel kasvavas trendis olnud.

Viimastel kuudel on Argose sõnul klientidele enim muret valmistanud avanev elektriturg ja sellega kaasnev. Kui mõned kuud tagasi küsisid kliendid Eesti Energia klienditeenindusse pöördudes mis saab ja kas peale elektrituru avanemist elektrit ikka saab, siis tänaseks on klientide mured muutunud konkreetsemaks.

„Viimasel ajal on hakatud üha rohkem küsima, et mida ja millal lepingu osas teha saab ning ka uuritakse erinevate pakettide kohta. Inimeste teadlikus on viimasel ajal kasvanud,“ nentis Argos.

Kindlasti valmistab klientidele Argose sõnul muret ka see, et kui sügisel võrguettevõtted teevad oma paketid teatavaks ja alustavad müüki, jääb klientidel aega vaid mõni kuu, et sobiva elektrifirmaga leping sõlmida.

„Mõned on muretsenud, et kas neil aega väheks ei jää, et valida välja pakett ja sõlmida leping. Keskmiselt võtab lepingu sõlmimine aega 15 minutit ja seega on klientidel kaks ja pool kuud aega valida meelepärane pakett. Seal ei ole midagi keerulist,“ sõnas Argos.

Vaata pilte uuest kõnekeskusest: