Trükkimisega seotud tulud jäid samale tasemele võrreldes eelmise aastaga, käibe vähenemise põhjuseks on selliste klientide väiksem arv, kes koos trükkimisega ostavad Printalli vahendusel ka paberit, teatas Ekspress Grupp börsiteates.

Online-meedia segment jätkas tugeva kasvuga Lätis ja Leedus. Eestis jäi tulemus samale tasemele eelmise aastaga. Kokkuvõttes kasvas online-meedia segment tervikuna 12,3% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Perioodiliste väljaannete segment jätkas eelmise kuuga samas tempos ning kasvatas käivet 7,3% võrreldes 2011. aasta sama perioodiga. Kasvu veab endiselt DVD sarja edukas müük.

Augusti heale tulemusele aitas kaasa ka nädalalehtede viis ilmumist võrreldes eelmise aasta augusti nelja ilmumisega. Ajakirjade turg on sel suvel kiratsenud nii Eestis kui ka Leedus.