„Kaubavagunite rentimine on väga tulus äri, millesse olen tänavu investeerinud ligi 150 miljonit eurot. Soome ärisuund saab osa sellest investeeringust,” ütles Skinest Grupi omanik Oleg Ossinovski. „Praegu on mul seal kontoris kolm inimest, aga eesmärk on Eesti raudteetöölistega hakata seal teid ehitama.”

Skinest võtab Soomes sihiks kõik teenused, mida raudteeäri kontsern pakub, sealhulgas vedurite, vagunite ja varuosade müügi.

„Soomlased on minu pakkumisest väga huvitatud, sest nende raudtee Venemaa-suunaline tegevus võtab üha suuremat hoogu,” selgitas Ossinovski.

Üle lahe Soome laienemine ei tähenda ärimehe sõnul tegevuse vähendamist Eestis, sest eriti erasadamate, näiteks Sillamäe sadama, ja terminalide hoogne laienemine annab kodumaal piisavalt tööd nii ehitamiseks kui ka raudteematerjali müügiks. Oluline Soome eksporditav raudteeremondi materjal on ettevõttes Skinest Wood toodetavad raudteeliiprid, mida valmistatakse Ukraina tammest või männist.

Skinest Ehitus on Eesti suurimaid raudtee-ehitusettevõtteid, mis tarnib nii ehitusmaterjali kui ka teeb töö.