Koos uudisteportaalide ja kohalike sotsiaalvõrgustikega on kuulutuste segment Leedu internetikasutajate hulgas üks populaarsemaid kategooriaid, teatas Ekspress Grupp börsiteates.

Alio omandamisega astus Delfi uue jõulise sammu oma juhtpositsiooni tugevdamiseks Leedu internetiturul.

Reklaamiostjatele suudab Delfi nüüd pakkuda kampaaniate veelgi suuremat kõlapinda ja efektiivsust, kombineerides juhtiva uudisteportaali, tugeva internetikuulutuste brändi ja kõrgekvaliteediliste teemaportaalide portfelli.

„Alio“ projekt avab ka uue olulise tuluallika – tasulised kuulutusteportaalid. Koos brändiga alio.lt võtab Delfi üle ka kaubamärgi autorinka.lt, mis teeb tulevikus võimalikuks eraldi autokuulutuste brändi väljatöötamise.

Alio bränd hakkab Delfi portfelli kuuluma 1. novembrist 2012.