Oma ettekandes „Mida tarbijad tahavad?” rääkis Orav, et inimesed juhinduvad toidu ostmisel maitsest ja harjumusest, vahenda Rimi Eesti Food.

„Kuid tihti on inimestel üsna spetsiifilised ja kitsad vajadused. Seega ei ole vaja jagada „helikopterilt” suuri soodustusi, vaid vastata tarbijate vajadustele,” oli Anti Orav veendunud.

Põltsamaa Felixi juhataja pööras oma esinemisel tähelepanu ka tootja ja brändi usaldusväärsusele, toiduohutusele ning kvaliteedi stabiilsusele. „Kui oleme öelnud, et oleme keskkonnasõbralikud ning jälgime toiduohutust, siis peame seda lubadust ka reaalselt täitma,” lisas Orav.

Ettevõtte juhataja rääkis, et jõupingutusi tehakse kulude alandamiseks ning selleks arendatakse koostööd logistikakulude ning varude ohjamiseks. „Arvan, et täna ei teeni Eestis keegi liiga palju, et sellele mitte tähelepanu pöörata,” leidis Orav. Ta lisas, et tooraine kallinemisest tingitud hinnatõuse ei saa lõpuni vältida ning suhte usaldusest sõltub, kas teine pool seda mõistab.