Elektrimüügi AS: tahame võita vähemalt viis protsenti erakliendi turust
Uus elektrimüüja Elektrimüügi AS-i esindajad Priit Põldoja, River Tomera ja Maria Hääl tutvustasid täna oma erinevaid elektripakette, mis nende sõnul erinevad konkurentide omadest oluliselt.
Nimelt pakub Elektrimüügi AS turul esimesena ühesuuruse kuuhinnaga paketti, kus elektriarve eest maksab klient igakuiselt sama summa, olenemata aastaajast. Selleks jagatakse kliendi eeldatav energiakulu 12 kuu peale võrdselt ära ja arvestatakse välja keskmine tarbimine.
„Kui inimesed murravad pead selle üle, kas osta börsi- või fikseeritud hinnaga elektrit, siis sellisel juhul kõigub arve suurus ikka aastaaja järgi – tarbimist kilovatt-tunni lukkulöömine ei mõjuta. Aga pere eelarve planeerimisel saab just suurema kindluse siis, kui tead täpselt, kui palju sa iga kuu maksma pead, olenemata talvest või suvest,“ selgitas Elektrimüügi AS nõukogu esimees Priit Põldoja.
„Teine innovaatiline toode on kindlustusega börsihind, kus mul on end võimalik börsihinna kõikumise eest kaitsta ja osta endale peale väikese n-ö kindlustuse. Sel juhul tean, et pere eelarve kannatab kõikumise välja ja võidan sellest, kui hind on allpool.“
Kolmanda paketina tutvustas Põldoja börsiboonusega püsihinna paketti – kokkulepitud ehk fikseeritud elektrihind korrutatakse tarbimismahuga. Aga juhul, kui börsihind jääb alla 37 euro tasemest, makstakse kliendile tegeliku turuhinna ja 37 euro vahest pool kliendile tagasi.
Uue elektrimüüja eesmärk on võita vähemalt viis protsenti eraklientidest elektritarbijaid, see on Põldoja sõnul nende ärimudeli jaoks kriitiline maht.
Oluline partner Elektrimüügi AS-il on aga Alexela kontsern, kes hiljuti ostis ära Veolia jäätmekäitlusäri, mis teenindab prügiveotellijaid nüüd Keskkonnateenuste nime all. Nii on energiamüümisel Elektrimüügi AS-il märkimisväärselt suur potentsiaalne kliendibaas Keskkonnateenuste klientide näol juba olemas.
Alexela esindajana elektrimüümisesse kaasatud Maria Hääle sõnul ei luba aga ükski seadus anda prügikliendibaasi küll elektrimüügile, kuid samas võib Keskkonnateenused teha oma klientidele igasuguseid pakkumisi. Ka Priit Põldoja vihjas, et tõenäoliselt saab pikemas perspektiivis mingeid arenguid ja sünergiaid toimuma. „Täna on see kõik veel väga noor, nii elektrimüügis kui ka selles, mida Alexela oma ostuga teeb. Aga potentsiaal sünergiaks on tõesti."