Lorentzsoni sõnul on eeloleva kolme aasta tähtsaimad trendid Eesti jaekaubanduses seotud tervisliku toitumise, kohaliku toidukraamiga, teatas Rimi.

"Rimi kauplustes on müügil kümneid tuhandeid tooteid, niipea kui ilmneb, et mõni neist ei vasta tarbija vajadustele või ootustele, ei ole selle toote koht meie kaupluseletil," kinnitab Lorentzson.

Lorentzsoni sõnul tehakse valdav osa ostuotsustest (rohkem kui 2/3) poes, mis tähendab, et kaupmehel lasub suur vastutus selle eest, mille klient ostukorvi tõstab.

“Eestis on ülekaaluliste laste arv viimase kuue aastaga kasvanud kaks korda," nendib Rimi juht.

Samuti moodustab tema sõnul ülekaaluliste täiskasvanute osakaal ligi poole kogu rahvastikust.

"Tõsi, võrreldes USA-ga, kus ülekaalulisi inimesi on 70% rahvastikust, polegi ehk Eesti olukord kõige halvem, kuid pigem on küsimus selles, et eestlased tegelikult tahavad tervislikult toituda ning kaupmeeste asi on järjepidevalt küsida - mida meie saame oma tarbijate jaoks selles osas ära teha? Tarbijate poolt on selgelt kasvav ootus tervislike toodete väljatoomisele," ütleb Lorentzson.

Tema sõnul on Rimi selles osas juba astunud konkreetseid samme.

"Need valikud ei ole võib-olla meelepärased kõigile meie klientidele, kuid usume, et meie püsikliendid mõistavad ja jagavad neid väärtusi, millest lähtuvalt seda vajalikuks peame," ütles Lorentzson.

Anders Lorentzsoni sõnul näitas möödunud nädalal Rimi jaekaubanduskonverentsil rohkem kui 100 Eesti kaubandus- ja toiduainetööstuse juhi seas läbiviidud küsitlus, et kõige olulisemaks peavad sektori juhid jätkuvalt hea hinna-kvaliteedi suhte tagamist.