Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta novembriga 11,5 protsenti, teatas ettevõte börsile.

Kõige kõrgemaid kasvunumbreid näitasid taas Delfi Leedu ja Delfi Läti.

Korralikku tulemust näitas ka perioodiliste väljaannete segment, kasvades 5,7 protsenti. Sellele aitas kaasa Eesti Päevalehe laupäevase väljaande LP edukas turuletulek, Eesti filmiklassika DVD-sarja edukas müük ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.

Trükiteenuste segmendi käive kasvas novembris 2,5 protsenti ning seda eelkõige tänu teenuste mahu kasvule.

Novembri müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment 2012     2011 Muutus%
Online-meedia 1027     921 11,5%
Perioodilised väljaanded 2348     2222 5,7%
Trükiteenused 2792     2724 2,5%
Määramata 111     21 428,6%
Elimineerimised (557)     (368) 51,3%
KOKKU 5721     5520 3,6%