11.12.2012, 10:15
Ekspress Grupi käive novembris kasvas
FOTO:
Novembris kasvas Ekspress Grupi käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,6 protsenti 5,7 miljoni euroni.
Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta novembriga 11,5 protsenti, teatas ettevõte börsile.
Kõige kõrgemaid kasvunumbreid näitasid taas Delfi Leedu ja Delfi Läti.
Korralikku tulemust näitas ka perioodiliste väljaannete segment, kasvades 5,7 protsenti. Sellele aitas kaasa Eesti Päevalehe laupäevase väljaande LP edukas turuletulek, Eesti filmiklassika DVD-sarja edukas müük ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.
Trükiteenuste segmendi käive kasvas novembris 2,5 protsenti ning seda eelkõige tänu teenuste mahu kasvule.
Novembri müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR
Segment | 2012 | 2011 | Muutus% |
Online-meedia | 1027 | 921 | 11,5% |
Perioodilised väljaanded | 2348 | 2222 | 5,7% |
Trükiteenused | 2792 | 2724 | 2,5% |
Määramata | 111 | 21 | 428,6% |
Elimineerimised | (557) | (368) | 51,3% |
KOKKU | 5721 | 5520 | 3,6% |