Elektrumi turuosa on kasvanud 10 protsendile
10. detsembri seisuga on Elektrumiga liitunud üle 5800 kliendi, mis annab täna Elektrum Eesti hinnanguliseks turuosaks ligi 10%.
Kui Elektrumiga liitunud äriklientide hulk on alates septembrist näidanud stabiilset kasvu, siis eraklientide liitumisavaldusi laekus viimastel nädalatel kordades rohkem kui varem.
„Kuigi avalikustasime elektripaketid juba septembris, kasvas eraklientide pöördumiste arv viimastel nädalatel hüppeliselt – meie klienditeenindus töötas põhimõtteliselt ööpäevaringselt, et kõikide soovijatega lepinguid sõlmida,“ ütles Elektrum Eesti juht Raivo Videvik.
Videviku sõnul on pea 3protsendiline turuosa kasv (7 protsendilt ligi 10 protsendile) planeeritud ja ootuspärane.
„Nagu juba käesoleva aasta septembris ütlesime, on meie eesmärk saavutada lähiaastatel 20protsendiline turuosa. Antud hetkel võin öelda, et saavutame eesmärgi kuni kolme aastaga.“
Elektrumi klientide lemmikpakett on üheksaks kuuks sõlmitav AKTIIVNE KLÕPS, mille valisid pooled kodukliendid. Väga populaarne on ka kuuekuulise lepingutähtajaga Säästu Klõpsu.
Üle 60% Elektrumiga lepingu sõlminud koduklientidest on aktiivsed Harjumaal, Tartumaal või suuremates linnades eramutes elavad elektritarbijad, kes tarbivad reeglina enam kui 10 000 kWh aastas.
Suurtest klientidest nimetas Videvik Tallinna Lennujaama, Rahvusooper Estoniat, Tartut, Tallinna linna 280 linnaga seotud asutusega, Estover gruppi ja Aura Veekeskust.