Delfi fotograaf on selle pildi teinud tänavu 31. juulil. Selleks ajaks oli Autorollo juba ammugi pankrotis.

See auto registreerimisnumbriga 526MGB viidi Autorollost välja pärast seda, kui Autorollo läks Siim Roode firma omandusse ning ettevõtte vastu esitati esimene pankrotiavaldus.

Äriregistris on Äripäeva andmetel muude dokumentide hulgas ka Autorollo ainuosaniku Roode&Partnerid ning selle juhatuse liikme Siim Roode allkirjastatud otsus, millega antakse samal päeval asutatud tütarfirmasse AutoHills OÜ mitterahalise sissemaksena üle 12 veoautot ja haagist kogusummas 2 miljonit krooni.

Selles dokumendis on kirjas ka veoauto numbrimärgiga 526 MGB, mida kasutab praegu Väino Pentus. Veoauto hinnaks on märgitud 310 000 krooni, mis on üks kallimatest sõidukitest. Kõige kallim veoauto maksab dokumendi järgi 340 000 krooni.

Teine dokument on „mitterahalise sissemakse ülekandmise leping”. See on sõlmitud samal päeval, 17. mail 2010. aastal ja sellega Väino Pentus kui Autorollo juhatuse liige annab sõidukid üle tütarettevõttele AutoHills, mille juhatuse liige on Valjo Liivamägi. Dokumendil on nii Pentuse kui ka Liivamägi allkirjad.

Kui tähelepanelikult vaadata mõlemas dokumendis olevaid autode registreerimismärke, siis selgub, et need ei kattu.

Näiteks annab Autorollo ainuosanik tütarettevõttesse justkui üle kaks poolhaagist Krone registreerimismärgiga 965 DM ja 004 DN, kuid selliseid sõidukeid enam vara üleandmise lepingus pole. Samuti on tekkinud vara üleandmise lepingusse kolm Krone poolhaagist, mida ainuosaniku otsuses pole. Tekib küsimus, kuidas ühel ja samal päeval tehtud ja allkirjastatud dokumentides sellised erinevused on?