"Siiski, liiklusintensiivsus võib hakata veidi aeglasemalt kasvama," sõnas ta Tallinna linna poolt välja antavale ajalehele Roheline Pealinn.

"Tasuta ühistranspordi eeldatav võit on suur just sotsiaalse võrdsuse plaanis. Et pääseksid liikuma ka need, kel raha napib. Tuleb arvestada, et niikuinii kogutakse piletimüügist ainult 1/3 ühistranspordi käigushoidmiseks vajalikust rahast, ja kui 2/3 tuleb niikuinii linnaeelarvest, siis pole ka viimase kolmandiku katmine eelarvest mingi eriline jumalavallatus."

Tramme ja trolle tuleb Mõisa sõnul nende ülalpidamise kulukuse tõttu vaadelda ennekõike kui linnaatraktsioone. "Aga peaksime ikkagi arvestama: elektritransport on mõeldud märksa suuremate inimhulkade liigutamiseks kui neid Tallinnast võib leida." selgitas ta.

"Trolliliikluse omahind tuleb Tallinnas ligikaudu kaks korda kallim kui bussil, ja trammisõit on bussisõidust laias laastus neli korda kalllim.