Linnuliha on jätkuvalt ainuke lihaliik, mille tarbimine inimese kohta aastas kasvab, 17 kilolt 2006. aastal 22 kiloni inimese kohta 2011. aastal, teatas Tallegg.

Talleggi turundusjuhi Triin Kõrgmaa hinnangul kasvab detsembris ahjukanade müük hüppeliselt, kuna Eestis on üha rohkem inimesi, kes valivad linnuliha.

“Kõige populaarsemaks tooteks jõulude ajal on jätkuvalt Klassikaline ahjukana, lisaks sellele on valikus 5 erinevat ahjukana ning kodune ahjukana kukeseentega,” ütles Kõrgmaa.

Talleggi turundusjuht lisas, et lihatarbimine on päris hea majandusliku olukorra indikaator, juba eelmisel aastal tarbiti liha (sea, veise, kana) kui kallimat toiduainet kolm kilo inimese kohta aastas rohkem ning lihaliikidest kasvab linnuliha tarbimine kõige kiiremini tänu soodsamale hinnale ja tervislikkusele.