"Vaevalt enne uue aasta algust läbirääkimised alata saavad.“

Ligi 100 000 kliendiga STV lülitas Kanal2 pildi enne jõulupühi oma kaablist välja, kui telekanal asus nõudma tasu oma programmi edastamise eest.

Tarbijakaitseameti hinnangul oleks STV pidanud Kanal 2 näitamise lõpetamisest klientidele teada andma vähemalt kuu aega varem ning alustas seetõttu firma suhtes menetlust.

Samuti on tarbijakaitseamet seisukohal, et kliendil on praegu õigus STV-ga sõlmitud tähtajaline leping sanktsioonideta lõpetada ja valida endale teine teenusepakkuja.

Samal ajal näitasid konkureerivad kaabelside ettevõtted Starman ja Elion STV klientide vastu kõiges leiget huvi, kinnitades, et nad ei tee Kanal2-ta jäänud televaatajate üle võtmiseks erilisi pingutusi.

STV teatas esmalt, et ta ei huvitu Kanal2 näitamisest iga hinna eest, sest põhiosa firma klientidest on venekeelsed, kes eesti kanaleid ei vaata.

Hiljem aga kinnitas Reinaru, et STVle on oluline iga klient, samuti ka iga eestikeelne kanal, ning pildi taastamise nimel hakatakse pingutusi tegema.

Samas ilmnesid lahkhelid TV3 ja Starmani vahel. Kuigi TV3-l on veel käimas läbirääkimised kanali edastamise hinna osas mitme kaabellevioperaatoriga, teatas kanali tegevjuht Priit Leito, et arutelud rappa jooksmas Starmaniga.

"Meil pole TV3 pildi katkemise ohtu, sest omame näitamiseks kõiki õigusi,“ kinnitas Starmani turundusjuht Indrek Ild. „Meie ettevõtete vahel kestab koostöö juba pikka aega ja me räägime läbi väga mitmetes küsimustes."

Varem avaldas Ild arvamust, et Leito mure ettevõtete koostöö pärast on seotud jõulustressiga, mitte aga ärisuhetega.

Telekanalite hinnasõda pilti edastavate kaabelfirmadega sai algusepeale seda, kui Riigikogu kiitis oktoobris TV3 ja Kanal 2 nõudmisel heaks seadusemuudatuse, mis andis kanalitele võimaluse kaablioperaatoritelt raha nõuda.