„2012 oli Cherry jaoks pöörase kasvu, aga ka kiire muutumise ja õppimise aasta,“ kommenteeris tulemust Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp ettevõtte teates.

Kasvumootoriteks olid Tompi sõnul peamiselt reisid ning kaubad. Aasta vältel müüs Cherry näiteks soojamaareise Türki ja mujale ühetkokku enam kui 3000-le inimesele Eestis, Lätis ja Leedus.

Kaubad moodustavad Cherry pakkumistest ning müügikäibest rohkem kui poole. Aasta vältel avas ettevõte kümme esinduskauplust ning väljastuspunkti üle Baltikumi.

Rotermanni kaubamajas asuvat Tallinna kauplust ning enne seda Cherry kontorit külastati aasta jooksul kaupade kättesaamiseks rohkem kui 82 000 korda.

„2013. aasta esmasteks väljakutseteks on jaotusvõrgu ja klienditeeninduse uuele tasemele viimine ning laiemalt oma juhtpositsiooni kinnistamine. Seda plaanime teha läbi reisi- ning kaubamüügi kasvatamise,“ rääkis Tomp tulevikuplaanidest.

Tomp ei välista ka täiesti uute ärisuundade lisandumist. Ta rõhutas, et on oluline viia e-kaubandus just nende inimesteni, kes pole sellega veel oluliselt kokku puutunud.

„Soovime, et e-kaubanduse mõiste muutuks Eestis sünonüümiks soodsale, kvaliteetsele ja mugavale ostu- ning müügikogemusele. Uuringud näitavad, et Eestis on regulaarseid netis ostlejaid vaid 20 protsenti - meie eesmärk on seda numbrit kasvatama hakata,“ sõnas Tomp.

Cherry Media grupp opereerib juhtivaid e-kaubanduskeskkondi Cherry.ee Eestis, Cherry.lv ja CityLife.lv Lätis ning Beta.lt ja Grupinis.lt Leedus.