Laiemas perspektiivis on uutele ostukeskustele ruumi Aasias, Ladina-Ameerikas, samuti Venemaal ja Türgis ning ka Ukrainas, kus jaekaubandus on vähem arenenud, selgitas ta.

Mis puutub Balti riikidesse, siis on nende territoorium jaemüügiga üsna hästi kaetud. Et leida ostukeskusele uut kohta, tuleb seniseid turul olijaid millegagi üle trumbata ja muuta tarbijate harjumusi. Kuid harjumuste muutmine on praegu hoopis raskem kui näiteks 2006. aastal, tõdes ta. Siis olid inimesed uutele asjadele vastuvõtlikumad ja olid nõus minema ka kaugematesse ostukeskustesse. Nüüd katavad isegi väikesed ostukeskused 80 protsenti inimeste vajadustest ja kaugemale on inimesi raske meelitada.

LCM-ile, mis täielikult kuulub Norra Linstowle, kuulub Lätis viis ostukeskust: Galerija Centrs, Mols, Origo, Dole ja Alfa.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid