Balti riikides on tema sõnul viimasel kahel aastal järelmaksu ja krediitkaardiga toodete müük kasvutrendis.

Euronicsi kauplused vahendavad erinevaid järelmaksuteenuse pakkujaid ning klientide maksevõimelisust hindavad finantseerijad, kellel on selleks oma reeglid.

Üldjuhul keeldutakse Poolgase sõnul kliendile järelmaksu võimaluse pakkumisest kehtivate või varasemate võlgnevuste, liiga väikese sissetuleku või juba võetud suurte kohustuste tõttu. Kuid see ei ole mehe sõnul suur probleem, sest kokkuvõttes antakse roheline tuli enamatele järelmaksu taotlustele kui näiteks majanduslanguse ajal.

"Erinevad järelmaksu finantseerijad hindavad klientide riskitaset erinevalt ja sellest tulenevalt on Euronicsi kauplused maksimaalsel võimalikul moel kaetud erinevate pakkujatega võimaldamaks meie klientidel sooritada järelmaksuga oste," sõnas Poolgas.

"Loomulikult järgivad Euronicsi töötajad vastutustundliku laenamise aluseid ja selgitavad enne ostu klientidele nendele ostuga seoses tekkivaid reaalseid kohustusi," lisas ta.