Vaatamata sellele, et arved ei sisalda elektrienergia müüki, on arvetel ka elektrimüüja Eesti Energia logo ning arve tasutakse Eesti Energia arveldusarvele. Antud arved on siiski kliendi võrguteenuse arved, mille kohta omab infot Elektrilevi, teatas 220 energia.

220 Energia vabandab oma klientide ees elektrituru avanemisest tekkinud segaduste pärast ja palub klientidelt mõistmist, kuna elektrimüüjana saab 220 energia saata täna välja vaid elektrienergia arveid, ent ei oma infot võrguteenuse arve osas.

Klientide mugavuse ja segaduste vältimise nimel on 220 Energia küsinud võrguettevõtjalt Elektrilevi võimalust nii elektri kui ka võrgutasud kliendi jaoks ühel arvel kajastada, ent paraku ei võimalda võrguettevõtja arveldussüsteem sellise lahenduse realiseerimist ning heal juhul saab asi teoks käesoleva kalendriaasta sees. Seni tuleb klientidele kaks eraldi arvet.

„Konkureeriva elektrimüüja poolt saadetud võrguarved eksitavad kliente ja seetõttu on meie klienditeeninduse töökoormus märkimisväärselt tõusnud,“ ütles 220 Energia müügidirektor Vahur Kukk.