"Analoogilised turu avanemised teistes riikides on viinud selleni, et enne, kui turu avanemise aeg kätte jõuab, sõlmitakse 20-30 protsenti lepingutest," rääkis Pajuri kolmapäeval Best Marketingi poolt korraldatud konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad".

"Eestis saavutati kahe kolmandikuga tase, mis mujal saavutatakse aastatega või ei saavutata üldse."

Uutest tulijatest läks Pajuri sõnul kõige paremini neil, kel oli konkreetne väärtuspakkumine ning kes olid läbi mõelnud, milles nende äri seisneb ja kes on nende sihtgrupp.

Eraldi tõi Pajuri välja 220 Energia, kes positsioneeris end suure endise riikliku energiamonopoli Eesti Energia vastu ja kes ei lubanud klientidele palju teenuseid, hoides selle arvelt hinda all.

"Ka Eesti Energial läks paremini, kui me esialgu arvasime, et võiks minna. Seda nii lepingute arvu kui ka turuosa poolest," sõnas Pajuri.