Elektrumi kliendid said eile järgmise e-kirja:
„Kahjuks peame siinkohal vabandama, et meie elektriarvete edastamisel on tekkinud väike tehniline probleem, mille tõttu võis Teieni jõuda ebakorrektselt koostatud arve. Päeva- ja öötariifi arvutamisel võis infotehnoloogilise vea tõttu tekkida tunniajane nihe, mille tõttu võivad Teie arvel leiduvad tarbimiskogused mõnevõrra erineda tegelikest kogustest,“ kirjutati Elektrumist.

„Seetõttu isegi juhul, kui Te jõudsite elektriarve tasuda, saadame Teile lähiajal uue korrigeeritud arve ning teeme tasaarvelduse juba järgmise kuu arvel, kui selleks peaks vajadus tekkima,“ lisati ja selgitati juurde, et viiviseid võimaliku osaliselt tasumata arve tõttu sellisel juhul ei rakendata.
„Vabandame veelkord siiralt põhjustatud ebameeldivuste pärast ja täname mõistva suhtumise eest,“ seisab kirja lõpus. 

Alles kuu tagasi Eesti turule tulnud Elektrumil on teisigi kohanemisraskusi olnud – alles eile kirjutas Eesti Päevaleht, et Elektrum pani elektriarvele lause, milles esitatud korraldust on sama keeruline täita nagu koolianekdootidest tuntud paradoksi: tõstku käed kõik need õpilased, kes täna puuduvad!
Nimelt oli Elektrumi arvel kirjas nõue teatada e-kirja teel Elektrumile arve kättesaamisest. Küsimuste tekkimise korral oli ainsaks kontaktivõimaluseks oli arvele lisatud Läti telefoninumber, kuhu helistades suutis klienditeenindaja anda järgmise selgituse: „See on selleks, et kirjutaks, kui te ei ole arvet kätte saanud, sest muidu me arvame, et te olete arve kätte saanud.“

Elektrumi avalike suhete spetsialist Priit Pruul tõdes, et selline lause tõepoolest arve kaaskirja sattus ja seda firmapoolse väikese süsteemivea tõttu. „Tulevikus seda kindlasti enam ei juhtu. Arvele vastama seega muidugi ei pea – kui meile veateadet kirja mitte kohalejõudmise kohta ei laeku, loeme, et arve on kätte saadud,“ sõnas ta selgituseks.