Võttes arvesse aasta alguse väga nõrka reklaamiturgu, on see märkimisväärne tulemus, teatas ettevõte börsile.

Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta jaanuariga 12 protsenti. Parima tulemuse saavutas Delfi Leedu, millele aitasid kaasa eelmisel aastal käivitunud erinevad portaalid ning samuti kuulutusteportaali Alio ost.

Perioodiliste väljaannete segmendis oli reklaamikäive kõikides ettevõtetes languses. Ainsana suutis üllatada kasvuga Maaleht. Kokkuvõttes kasvatas perioodiliste väljaannete segment tulusid siiski märkimisväärsed 4,3 protsenti. Seda toetas ajalehtede üksikmüügi ja Eesti filmiklassika DVD-sarjast tulenev käibe kasv ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord. Eesti Filmiklassika jätkusari kestab veebruari lõpuni.

Trükiteenuste segmendi käive kokku küll langes 3,5%, kuid trükkimisteenuse osa seevastu kasvas 3%.