„Oleme kasutanud paljude lennufirmade teenuseid ja võin küll julgelt öelda, et SmartLynx on Euroopa tasemel lennukompanii. Meie koostöö sujub väga hästi, nad reageerivad kiiresti ka negatiivsetes oludes, kus toimub näiteks lennu hilinemine. Inimesed, kes on lennanud palju, saavad aru, et seda tuleb ette ka uute lennukitega,“ ütles Uustal BNS-ile antud intervjuus.

„Valmimisaasta ei ole siiski nii tähtis kui lennutunnid või see, kuidas lennukit hooldatud on. Samamoodi võib võrrelda autode seisukordi.“

„Ise lennukiga tutvununa võin öelda, et see on väga kõrgel tasemel. Lennuki pardameeskond räägib nii eesti kui ka vene keelt,“ lisas Uustal.

Lennukipargi valiku vähesus on Uustali sõnul tingitud ka Eesti suurusest. „Kui võrrelda Türgi või Egiptuse lennufirmadega, siis me oleme nendega lennanud, teame, et hinnad on seal odavamad, aga ma siiski eelistan Euroopa kvaliteeti. Teine asi on see, et kui me lendame Eesti lennukompaniiga, siis meie reisid algavad Eestist. Kui lennuk alustab lendu Egiptusest ja peab siis Tallinnast tagasi lendama, kaotab lennuk 10-11 tundi puhkusest,“ ütles ta.