Elektrum kasvatas turuosa 11 protsendini
Elektrumi turuosa elektrimüügi mahu järgi on aasta esimese kuuga tõusnud seitsmelt protsendilt pea 11 protsendini, mis on ettevõtte teatel uute turule tulijate seas parim tulemus.
Elektrumi elektripaketid on eriti soositud just suurema elektritarbimisega koduklientide hulgas. Klientide seas on kõige soositumad 9kuuline kahetariifne ja 6kuuline fikseeritud hinnaga pakett.
Elektrumiga lepingu sõlminud äriklientide hulgas on aga seevastu väga erineva elektritarbimisega organisatsioone. Elektrumi Eesti turu juhi Raivo Videviku sõnul on Elektrumi kasuks otsustanud nii väiksed ärikliendid (korterühistud või väiksemad tootmisettevõtted, kes tarbivad alla 50 000 kWh aastas) kui ka suuremad ettevõtted (tööstusettevõtted, suuremad kinnisvara haldusettevõtted), mille tarbimine ületab 500 MWh aastas.
Samuti on Elektrumi kliendiportfellis mitmeid väga suuri äritarbijaid, mille tarbimine on üle 50 GWh elektrienergiat aastas.
Videvik ütles, et tulemus on rõõmustav ja oodatud. Ettevõtte lähimate aastate eesmärgiks on saavutada 20protsendiline turuosa.